Artikelen

maandag 31 oktober 2016

Lieve "koppies"







Hallo allemaal..

Deze keer heb ik 1 malletje (van de LR0445) gebruikt...de bedoeling was om er foto,s van de kleinkinderen voor te gebruiken...helaas had ik geen geschikte foto's hiervoor.. Misschien jullie wel?? Ik heb de plaatjes zo groot geprint dat je het héle malletje er uit kunt stansen. Het is één geheel zeg maar...Nog drie keer voor de achterkanten gedaan en het lint ertussen..Het was lastig om het goed op de foto te krijgen.... Ben benieuwd wat jullie van m'n hangend kaartje vinden..:-)..
Afgelopen zaterdag was ik in Harderwijk bij de open dag van Gerda's Hobbyshop. Wat hadden de dames weer mooie voorbeelden gemaakt, ook met de nieuwe mal! Het waren toppertjes!! Fijn weer zo veel bekenden gezien te hebben..:-)..

Bedankt weer voor jullie gezellige reacties!
Groetjes van Anja

6 opmerkingen:

  1. ik vind het prachtig! Leuk idee!
    Op PaperPassion gezocht naar deze mal, was er blijkbaar overal uitverkocht...
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Nancy..
      Ik had ook gehoord dat deze mal erg snel was uitverkocht...maar er zijn weer nieuwe besteld en onderweg...

      groetjes van Anja

      Verwijderen
  2. Een prachtig idee! En goed geslaagd, proficiat

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha tante Anja :),
    wat ziet dit er leuk en lief uit! Echt mooi gedaan.., zund om op te sturen ;)
    Groetjes van de Rijksweg..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi geworden,Anja dit is ook mooi om aan de muur te hangen, maar misschien heb je wel andere malletjes om je kleinkinderen in te stoppen... hartelijke groetjes Els T

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig mooi is de hanger Anja!
    Het zijn echt juweeltjes.
    Een goede zondag!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen